niedziela, 30 grudnia 2012

Forteczne klimaty (25)


Małe podsumowanie mijającego 2012 r.

Przedewszystkim bardzo się cieszę, że FORTYCK.PL doczekał się swojego 10 - lecia, nie ukrywam, że to głównie mój wkład przyczynił się do tego, że serwis istnieje i będzie istniał nadal.

W tym mijającym roku, odważyłem się na zamieszczanie na naszym (moim) kanale YouTube materiałów video 12 razy w roku czyli minimum raz na miesiąc ale w praktyce i czasem więcej, w nadchodzącym roku nadal utrzymam takie tempo.

No właśnie, blog forteczny (choć pojawiają się też inne moje zainteresowania co chcę się z nimi podzielić publicznie), miła wiadomość na nadchodzący 2013 rok jest taka, że częstotliwość materiałów będzie jak w tym pilotażowym mijającym 2012 r.

Kwestia najważniejsza czyli stan fortów i fortyfikacji Twierdzy Kraków: zmiany idą za powoli, no nic się nie poradzi jeśli takie ślamazarne jest w Polsce prawo.

No i na prawie koniec podstawowa kwestia: od 2013 r. (co nieco już widać było w 2012 r.) serwis FORTYCK.PL jest moją stroną o jednym (z wielu, czego staram się przedstawiać m. in. na blogu) z moich zainteresowań, ja stanowię na niej co i jak będzie (obrażalskim - unikającym przychodzenia na wycieczki - unikającym pisania na forum - i tym podobnym - ludziom dziękuję).

Kwestia organizowanych (w końcu od tylu już lat poświęcam swój cenny czas i pieniądze) wycieczek z serii wyprawa KTK oraz Forteczna Misja: biorąc pod uwagę ''zainteresowanie i czyste olewanie'' - choć jeśli ktoś naprawdę będzie zainteresowany to zapraszam gorąco - od 2013 r. (widać już częściowo było w 2012 r.) WYŁĄCZNIE w MOJEJ reprezentacji będą owe wycieczki.

Koniec.